Pouw Vervoer ondersteunt de logistieke afdeling van thuisuiteten.nl met het dagelijks plannen van haar logistieke diensten.

Thuis uit Eten is een initiatief van Brands Love People: een marketing- & reclameadviesbureau dat onvergetelijke momenten creëert. Vaak is goed gezelschap en goed eten daar een belangrijk onderdeel van. Met het platform thuisuiteten.nl stimuleren zij het creëren van onvergetelijke momenten bij je thuis. Dat doen ze door de allerlekkerste gerechten van alleen de beste restaurants bij je thuis te bezorgen. In stijl; met de hoogwaardige kwaliteit van de deelnemende gastronomische restaurants.

‘Sinds COVID-19 is de omzet van klassieke touringcarbedrijven gemiddeld met 85% gedaald. Om deze periode door te komen word je verplicht om anders te denken en daarbij je bedrijf en medewerkers snel te laten wennen aan het ‘nieuwe normaal’. Waar liggen de krachten van je bedrijf en medewerkers en hoe kun je nog breder ondernemen, legt Johan Pouw uit.’

Het op representatieve wijze vervoeren en een goede logistieke dienstverlening liggen daarbij dicht bij ons vakgebied. Het enorme succes van thuisuiteten.nl heeft hierbij bijgedragen aan de exclusieve samenwerking tussen het platform en Pouw Vervoer. Pouw is verantwoordelijk voor het logistieke deel, terwijl Brands Love People op haar beurt verder kan met de ontwikkeling van haar platform en aanvullende diensten.

Thuis uit Eten was één van finalisten voor de KvK Impact Award 2020. Deze award wordt door de Kamer van Koophandel toegekend aan de meest opvallende mkb-innovatie die onder invloed van de coronacrisis op de markt is gebracht. Pouw Vervoer is trots om haar logistieke expertise aan dit succesvolle concept bij te dragen.